Iñigo Sesma

Nascut a Donostia fa 24 anys l'Iñigo Sesma va decidir anar a viure a Barcelona per estudiar Belles Arts a la Universitat de Barcelona especialitzant la seva creació en la pintura. Les motivacions d'aprenentatge, artístiques i viatgeres l'han portat a establir-se a New York on amplia els seus estudis a la National Academy and School of Arts i a la New York University. Mentre estudia continua desenvolupant els seus projectes personals que el porten a investigar en diferents materials i conceptes. La gran majoria de la seva producció és en oli o tècnica mixte i sobre superfícies de fusta o tela prèviament treballada. Les seves peces destil·len una crítica irònica al capitalisme i al consumisme de les grans societats occidentals però Iñigo Sesma també presenta obres de caràcter més intimista a través de retrats. Afirma que "l'obra que produeixo és el resultat d'un llarg procés creatiu, tècnic i conceptual".
Trobeu-lo a iamsesma.blogspot.com


Pla A?
   En principi, encara que he acabat la llicenciatura de Belles Arts, estic continuant amb la meva formació però alhora em dedico a la creació dels meus projectes. La idea és seguir creixent en aquest entorn per no haver de deixar de fer el que més m'agrada, però no s'han de descartar altres opcions temporals, crec que de vegades poden ser bones vies d'escapament.

Inspiracions?
  Moure'm pel món sense importar-me el lloc, es troben coses interessants i inspiracions on menys t'ho esperessobretot parlar amb la gentde qualsevol àmbiti observar la seva forma de pensar i d'actuar en diferenes situacions i llocs.

Per què? 
   El donar-me compte que cada dia m'agrada més el que faig i la satisfacció de poder comunicar d'una forma especial a través d'això.

Suggereix-nos un pla B...
   Proposo el discurs pictòric de Carles Azcón i Jutglàcompany d'universitat.


La seva obra: